Blää vilken dag!

Nja, jag vet inte jag? Hur har det egentligen gått idag, egentligen?  Förändringar på jobbet nu igen och mycket trist stämning... Fan, ibland känns det som att man skulle få det bättre nån annanstans, fast jag provade ju för inte så länge sen och gräset var precis lika visset där! För visst fasen känns det visset just nu... Men, nya tag! Igår var jag ledig och tillbringade min dag på...jobbet! Hade föreläsning mellan 13-16,30 och fixade med planeringen både före och efter det, var inte hemma förrän vid halv sju. Så visst fan kändes det kul att få klagomål och synpunkter på hur "illa" det var planerat... Jo men visst?  Tycks inte spela nån roll, det bara MÅSTE gnällas. Fast idag var det en sån dag.. en gnäll-dag. Hoppas på nåt bättre till imorn!  Har suttit vid kaffekoppen och tittat på tulpanerna jag fick av mina arbetskamrater idag. En födelsedagspresent. Jag är liksom ingen sån som säger: "Hej och god morgon! Jag fyller år idag!"  Så, idag fick jag en fin uppvaktning från dem, dock två månader efterskott, men vad? Med vår arbetsbelastning... Själv har jag dessutom ingen AANING om när nån på jobbet fyller år, så förståelse har jag! Det bästa av allt!!! Fick ett fint litet guldigt kuvert... Så nu ska jag boka tid för lite vardagslyx! En ansiktsbehandling. Det är inget som jag unnar mig annars, och nåt som jag verkligen blev så glad för!  Så när jag tänker på mitt kuvert och tittar på mina fina tulpaner så gror det lite och känns inte riktigt lika visset... Nä, det var en sån dag idag bara. Gnällde ju lika mycket jag så...vad gnäller jag för...hehe.
Mina tankar finns dock främst hos en person. Hoppas att du känner dom! Tror iofs inte att du läser detta men iaf, tänker på dig!

Jaa, vad har mer hänt som är värt att babbla om? Ja kylskåpet fick en ny termostat idag så det fungerar igen!! JIPPIE och tack grannen...  Jagar förtvivlat barnvakt till helgen. Tvärtyst på mailen, ingen av min kära klan som vill maila mig just nu... Förstår dem, alla har ju mycket med sitt och barnvakt en hel helg...njae? Kankse man kan ha roligare? 

Under dan så tänker jag ofta "Det här kan jag ju skriva om i bloggen" Men nu när jag ändå sitter här och knappar så är det förbannat tomt på upplägg...

Så det blir nog inge mer för ikväll...

...Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback