Det kan bli försent för att städa!

Idag är det lite ruggigt väder ute igen. Ingen sol och ingen värme, men inte heller nåt regn ännu, så det får duga. T och jag har handlat idag. Vi fick ihop en hel full vagn på Willys, det här blir dyrt tänkte jag när jag närmade mig kassorna... Men just i den affärn så brukar det bli en lite lättare prislapp än i andra, så även idag. Mycket mat i kassarna och en mycket nöjd mamma for hem igen.
Hade tänkt fortsätta idag med städningen på tomten, hann ju bara med en av häckarna igår, och det finns mycket kvar på listan! Men som sagt idag är det lite ruggigt och det finns en låång lista på städning inomhus också så... Jag blir nog inte sysslolös? Tror att jag ska röja av det värsta inne nu och sen vara ute på eftermiddan. Kan ju alltid fortsätta städa inne ikväll? Jo, som att jag skulle göra det? Just efter middan är det ju så skönt att bara sjunka ner i soffan med kidsen och kolla bolli, med en kaffekopp såklart. Sen är det ju läggdags, vilket innebär VUXENTID. Det liksom bär emot att städa efter klockan sju på kvällen. Det är som när man ska ringa nån och kommer på det försent, men det är viktigt så man ringer ändå : "Ursäkta, att jag ringer så sent..." Känns som lika med snabeldraken : " Oj, förlåt, orkar du dansa med mig en stund, nehe, nej okej, vi tar det imorn då?"

Nu ska vi se om jag kan få nåt gjort!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback