Retur-papper

Det blir inte så mycket skrivet här har jag insett. Fast egentligen så gör det väl inget, för jag antar att det inte är så många som läser iaf...

Vill bara säga att jag ALDRIG NÅNSIN mer kommer slänga ett endaste papper med personlig info på i pappersinsamlingen. Alltså jag hade ingen aaning om att det var nån som stod och sorterade alltihop.  Jag fick den insikten igår då det var dags för fotbollslagets mammor/pappor att hjälpa till med just sortering av returpapper... Måste säga att det var lite kasst att det bara var fem stycken som ställde upp... Måste ju va typ 10 ungar i laget minst och det innebär ju 20 föräldrar? Men som vanligt när det gäller att jobba lite så drar folk öronen åt sig!  Samuel var dock stolt att han hjälpt till, han fattade direkt att det var för att få ihop pengar till match-tröjor och sånt som  man jobbar åt laget. Gulliga unge! Så han tyckte nog att han borde få en extra fin tröja..hehe  Men iaf, när det då var dags för mitt pass att sortera, det sista mellan 13-15, så var det ju såklart ingen som kunde.... Så jag stod där ensam i en container och undrade vad fan folk har för sig egentligen? Så jädrans mycket papper...En familj, hittade nog alla deras 10 påsar, de hade typ en hel kasse med bara inkasso och kronofogde brev. undrar varför man slänger det i pappersinsamlingen? Fast å andra sidan jag hade ju inte heller en aning om att det fanns nån som sorterade. En annan tant hade typ 500 000 på sitt konto...
Nej jag lovar nu att aldrig mer kasta i ett endaste kuvert eller tom toarulle. Det är AS-tråkigt att stå i en container och sortera returpapper!!!!!!!

Ensam i en container.... tar det en annan gång!

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback