Fil-delning...

Lilla fröken T skulle till dagis igår. Hon ville äta frukost hemma, men eftersom klockan dragit iväg ohyggligt tyckte hennes hemska mamma att hon skulle äta på dagis. Hon brukar ju göra det och inte har hon haft nåt emot det förut... Idag vart det ett jäkla liv om att hon absolut inte skulle äta någonting alls där. "Okej, vad 17 har hänt nu", tänkte jag. För nåt måste ha hänt det förstod jag på hennes förtvivlade ilska. Jag försökte med att hon kan äta macka där, eller youghurt eller nåt annat som hon brukar....Men inte då, det går bara inte att äta på dagis längre...Efter ett tag fick hon fram att "Jag tänker inte äta den där skitiga filen"   Ööh, vaddå?  "Nej mamma, david bara slickar på paketen..." 
Ja,okej, det är skitäckligt!  Med en liten burk med youghurt i hon kunde ta med till dagis så var hela problemet löst.

Min lilla tösabit!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback