Jag har ju lovat...

För inte så länge sen, kan det ha varit när jag var runt 20 tror jag. Inte så länge sen iaf...hehe. Jo men, då lovade jag mig själv en sak som inte alls varit svår att hålla! Det har aldrig aldrig varit i närheten att jag nånsin skulle trilla dit. Tanken har nog inte ens flygit förbi i närheten av min hjärna. Så idag! Vad fasen gör jag?? Utan att ens reflektera så bara gör jag det, och tycker dessutom att det är bra och att jag känner mig nöjd med vad jag gjort är nästan det värsta...

Åååh vad ni nu undrar vad jag gjort...

Jo, jag lovade mig själv dyrt och heligt att jag aldrig någonsin skulle köpa mig ett par fotbollsskor mer i mitt liv. Jag hade lessnat totalt på alla skavsår dessa djävulska ting orsakar på mina stackars fötter. Att spela fotboll gör ont och det är inte värt det nånstans...  Så finner jag plötsligt mig själv inne på Intersport, mitt under en pågående TOK-REA.  Vansinnigt billigt vad det och helt plötsligt står jag i kö för att betala, i famnen har jag: fotbollskor till MIG  och till gubben, springskor till gubben och ett par vandrarkängor till sonen. De målvaktshandskar jag egentligen var ute efter hade jag inte i famnen.

Skorna till gubben är helt försvarbara, han ska ju ändå va med på herrlagets träningar för att coacha målvakterna, sonen skor var bara såå billiga (50:-) inget att snacka om? men till MIG??? Hallå vad tänker jag med??? Jaja, två par fotbollsdojor av välkänt (Läs dyrt) märke plus de andra två paren 450:-....

Skyltar som innehåller röda bokstäver som bilder ordet REA har en konstig inverkan på stackars mig...
Ojojoj

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback