Privat-klinik?

Hemma idag med. Var till läkaren igår och som jag trodde blev inte så mycket gjort eller sagt. Starkare mediciner, kontakt med nån sorts smärt-klinik som finns här i stan. Fick numret dit av läkaren, han ville att jag skulle komma dit så fort som möjligt så det inte drar ut mer på tiden. Ringde och en kvinna svarar med ett "-Lena"   Var tvungen att fråga vart jag kommit, om jag hade ringt fel för det lät verkligen inte som att jag kommit till nån sorts "klinik". Jo, det var ju hon som hade kliniken men detta var hennes hemnummer som jag ringt, hon var bara hemma på lunch...  Bad om ursäkt, inte visste jag att det var hennes hemnummer, jag hade ju fått det numret av läkaren.... Pinsamt, för mig! Varför har vårdcentralen hennes hemnummer och delar ut det till patienterna? Varför har Hon gett det till vårdcentralen?   Men eftersom hon var hemma på lunch så skulle hon återkomma med förslag på tider för ett besök...väntar....väntar....

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback