Känns som vår....

Känns som att det skulle kunna vara på riktigt nu? Äntligen vårvärme och sol! Tänkte inte riktigt imorse att det skulle bli 15 grader varmt, så jag har svettats runt i en TJOCK vinterjacka, vilt trampandes på en cykel... Så jag är i behov av en skön dusch vid det här laget ;) 
Barnen har varit ute och cyklat och lekt med kompisarna på gatan i väntan på middag. Det är ju så härligt här på våren och sommaren när alla barnen är ute och det fikas kaffe här och där. Vi har haft tur som hamnat med så bra och trevliga grannar måste jag säga. 
Här inne har doften av sura stövlar börjat sprida sig... S har tre par som står på tork och jag lär väl aldrig få dem att lukta "gott" igen? Bara få dem torra verkar vara ett omöjligt projekt och det lutar åt en sväng till skokanonen....
Har inte bara njutit av vårsolens värme idag...det finns ett ljud som skulle kunna reta gallfeber på en om det inte var just den här tiden man hörde det. Bruset från de som går och blåser bort allt grus. Aah, finns det nåt bättre vårtecken? Klart det finns ;) Men iaf, det låter alldeles förskräckligt och förskräckligt underbart!!

Imorn sticker gubben iväg på jakt i Värmlands sköna skogar... Kusinen J har lovat att vara barnis på lördag så det känns ju skönt att iaf hälften är ordnat nu... Lockade henne med en ekonomisk ersättning och det gick hem, hehe. Sen får vi se vars de hamnar på söndag, ingen panik nu...det är ju...få se...två dagar kvar...Löser sig nog!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback