Vad hände?

Vaknade vid sextiden, olidligt trött efter vår sena Guitar Hero kväll...   hahaha.
N blir ju så sur när han förlorar, jag gillar att vinna! Och han som spelat gitarr i hela sitt liv typ?  Jag borde ju ha underläge, men det går riktigt bra faktiskt.  Jo, jag vaknade iaf imorse, snoozade alldeles för länge men kom iväg till slut och trodde att det skulle bli ganska lugnt på jobbet idag...Tills jag kom dit... Jodå, bara två sjuka idag och hur lätt är det att få tag på nån vikarie kl 7 på morron? Bara att bita ihop och ladda för ett tufft race...  Sen var det verkligen fullt ös hela dan och sen plötsligt dax att gå hem??? Fattar ingenting! Klockan bara sa poff och sen var den fyra på eftermiddan...  Järnet in på Willys för att få med mig nån sorts födointag och lite onyttigheter hem, det är ju ändå fredag. Så nu är tacosen avklarad och jag kommer snart att somna i soffan? Ska väl försöka få in mina barn först som drabbats av "vår-sting"

Orkar verkligen inte skriva mer!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback