Glass kan också vara mat?

Vaken, men inte mycket mer än så.  Otroligt vad trött man kan vara fast man inte gjort nåt speciellt. Förr, innan barn och familj, när det var singel och party livet som gällde. Jag jobbade ju heltid då också, om inte mer...också var det fest och party nästintill varje helg och säkert nån gång där emellan. Kan inte minnas att jag var så trött då? Fast det var jag säkert? La mig ganska tidigt igår, tänker att jag ska orka få nåt gjort idag. Kläder som behöver tvättas, måste hämta väskor så vi kan starta "Operation packning".... Min lilla prinsessas rum måste saneras...fast just det har ingen hög prioritet.

Nä, idag skulle jag helst vilja backa tiden tio år. Idag vill jag vara ensam, ligga på soffan och äta glass till frukost, lunch och middag. Typ så. Slippa tänka på och fixa för andra. Bara få va ensam. Mmm.

Kanske skulle masa mig upp och sätta på kaffet, och fixa lite frukost?

Hahaha, gissa vad mina barn gjort...ätit glass till frukost... Ska väl kanske få i dem nåt mer matnyttigt nu kanske? Eller inte?

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback