Latmask blev arbetsmyra...

Jag som bara ville dra täcket över huvet igår och sova bort hela dan. Tänk hur det kan ändras och det är ju tur det. Fick sjukt mycket gjort och det var bara såna saker som inte direkt syns att man gjort, men de känns eller hur man ska säga. Tex så fick T:s garderob en ordentlig genomkörare. Oj vad den fröken måste ha växt! Barnens rum välte jag upp och ner och började om från början i. Ut med trasiga och sönderlekta saker. Sortera-sortera-sortera. Klippte gräs och körde grästrimmer, vilket iofs syns men likförbannat otacksamt...växer ju upp igen så fort man vänder ryggen till. Ja, sen var det ju det vanliga med tvätt och mat, disk och plock.... Kändes så skönt igår kväll när det var sorterat och strykt och städat och putsat.

Värmlandsborna är nere på visit. Mycket trevligt även om vi inte kommer ses så mycket eftersom vi jobbar långa dagar denna vecka... Vet inte hur länge de kommer vara kvar heller men vi får passa på så länge det varar.

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback