Söndagen



Jäpp idag har vi varit produktiva! En ordentlig sovmorgon, innan grannen kom och ville ha hjälp med veden... Hälften av allt som låg hos honom är vårt så det var bara att hugga i. Och som vi högg i!! Nu är allt kluvet och nästan allt är travat snyggt och prydligt! Skönt att få det snyggt och fint, och att det blev nästan klart känns himla bra. Hade det inte varit för hungern som rev i allas magar och för att det är dagen D imorgon hade jag inte gett mig utan travat klart det sista också. Men nu får jag ta det imorgon...

Imorgon är det dags igen. Klockan står på sex och klockan halv åtta ska jag åter infinna mig på jobbet. Känns helt overkligt att det är dags nu. Men det ska bli skönt också tror jag?

75% av familjen sover...bara jag vaken alltså... Kommer inte kunna somna de närmsta timmarna... Dels för att jag vridit dygnet helt fel nu när jag varit ledig och dels för att det är nästintill fullmåne. Det är hopplöst att få nån sömn i ögonen när månen lyser. Det som är skönt är att jag inte är trött på dan heller. Får nån sorts "boost" av månen och jag börjar accepetera att det är så och hetsar inte upp mig nämnvärt för att jag inte kan sova. Nu har jag planerat att slösurfa ett tag till. Kolla tradera och facebook. Kolla på TV om det finns nåt sevärt såhär en söndagskväll mitt i sommaren. Kanske äta upp resterna från taco-middan och ladda upp mer sommarprat till ipoden.

Imorgonkväll planerar jag och sonen att slå vårt rekord i badminton. 25 bollar fick vi ihop ikväll innan vi missade...väldigt bra gjort tycker jag, av en avdankad morsa och en sexåring. Det var verkligen ett perfekt badmintonväder och vi hade grymt roligt. Sol från en klarblå himmel, inte en vindpust, lagom varmt. En underbar sommarkväll!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback