Spontant

Sitter här och väntar på att dottern ska slumra in i sin skönhetssömn. Behövs kan jag säga, hon har inte haft ett vackert humör ikväll! Fast stundtals har förstås glimmat till och vart så där galet gullig som bara hon kan vara.

Det råkade bli en kräftskiva ikväll, pappa kom över och så ramlade grannarna in så det blev en liten happening bara sådär... Väldigt trevligt måste jag säga, brukar ju kunna bli lyckat när det är oplanerat.

Just nu sitter mina killar och grannfruns killar i bastun och pappa har en stund för sig själv... Hahaha, kan bli lite mycket ibland med alla barn..hehehe som att han inte skulle vara van liksom?  Imorgon är det laddat för "Alternativt Midsommarfirande" alá Åhman's.... Ni som inte varit med kan aldrig förstå, men det är vansinnigt roligt och ja, det är så där galet som bara Åhman's flickor kan få ihop det? 

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback