Dec. 7, 2009

Mycket jobb och lite tid till annat... Ingen vidare uppdatering här på sistone. Så vad har hänt sen sist. massor och inget skulle jag tro. Julen närmar sig med stormsteg. Småpyntar här och där, igår fixade jag till lite hyacinter och amaryllis, blev fint tycker jag.

Pepparkashuset, jo det börjar väl ta form...nästa år blir det ett mindre. Årets produktion har inneburit: brända fingrar, sjukt mycket spritsande med kristyr, torn som rasar, riddarinspiration övergick till fotbollsinfluenser...hm..nåja. Vet många som gör finare byggen, men vi har haft kul iaf och det är väl huvudsaken?


Nu återstår fyra dagar av många timmars arbete, sen ska jag få vara ledig i fyra dagar. Om det inte dyker upp något kort kvällspass som jag kan tjäna lite extra på... Är ju rätt tid nu när Nicke är hemma, att jobba lite extra. Har för övrigt sökt nytt jobb också, vi får väl se om det kan bli nåt. Inte för att jag egentligen måste men skulle vara kul med något nytt ett tag? Kanske det kan innebära en natttjänst och då skulle jag bli sjukt glad! 
Nätterna denna vecka får gå till kak-bak. Sonen ska ju ha sitt kalas på lördag och det står drömmar och syltkakor på önskelistan....så kakor i massor måste bakas. Tårtor ska knåpas ihop. Fiskedammspåsar, bakning till mjölkallergiker måste jag finurla ut nåt bra där. Måste ringa ett företag idag som levererar roligt pynt till tårtor och kakor. De hade massor av fotbollspynt. hoppas på snabb leverans därifrån. 

Nu ska jag far till jobbet!

Återkommer 


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback