Jag måste få SOOVA!!

Jag sover så jäkla taskigt nu ett tag. Senaste månaden har varit helt hemsk och nu börjar jag känna mig sliten! Skulle så gärna vilja sova ut en morgon och vara pigg sen. Men inte ens det händer, även om jag nu sovit lite mer i helgen som gått. Känns ju som att det inte spelar nån roll, sova och ändå va trött eller inte sova och fortsätta denna utslitningsperiod. För det är vad det är hoppas jag, en period, nåt övergående.

Hade tankar på att starta pepparkakshusbygget ikväll. Har väl råkat lova lite för mucket kanske? Men en riddarborg? kan ju inte va så svårt, eller? Raka linjer och inte så mycket krims krams. Kunde jag få ihop ett ånglok med tillhörande vagnar för ett par år sen så borde ju en borg vara busenkelt. Men, nio timmars arbetsdag och tålamod med små trötta juveler hänger inte ihop, speciellt inte arkitekts-tålamodet...måste nog plita ihop nån sorts mall innan vi kör igång? Jag antar också att sonen var mest sugen på non-stop och inte alls så sugen på kavlande som han bestämt hävdade...I know him, my son...hehe


Återkommer



Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback