Dansband all the way baby!!

Japp så vi var där, vi såg dem och vi hörde dem. Hahaha, vilken kväll! Asså, ja, inte är jag väl nåt fan av L-K men på nåt sätt så gillar jag dem ändå. De är så äkta på nåt sätt...spelar alltid live och kör sin grej. Många andra som blir kända typ Arvingarna och Scotts blir ju nån sorts pojkbands-wannabees.  Ja, vi satt där i gräset under en björk och diggade lite, kollade på alla dansade par, åt dumle och drack kaffe/cola. Köpte en Larz-Kristerz t-shirt till sonen som senare blev fylld med autografer både fram och bak. Vi hade det himla mysigt där i det små droppande regnet under björken...

Inatt när alla hade somnat, bara katten och jag var vaken. Jag pysslade med lite stryktvätt och katten bara jamade och skrek... Tv:n tappade sin mottagning hela tiden, mycket irriterande och inte alls så där lugnt och mysigt som man kan tro att det ska vara när man är ensam vaken mitt i natten. Vi ett kom regnet, och hur det regnade. Satt ute på altanen, rökte och lyssnade på det vansinniga smattrandet på plasttaket. Tänkte väl att jag måste komma i säng, klockan hade hunnit bli två...la mig och nu fick även katten ro. Då brakade det lös. Ett riktigt sommar åskväder med blixt och dunder.  Tänkte då på att jag faktiskt fick flera tecken på att nåt var på gång. Att det inte är första gången som djur varnat för "fara". Vilket jag tror att killen gjorde. När vi väl låg allihop tillsammans vart hon lugn och hade koll på oss alla.... Mmm, vi måste väl försöka se och tyda de tecken vi får!

Nu måste jag försöka hitta på nåt kreativt innan hela dagen har gått.

återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback