Förlust!

Ibland undrar jag. WHY? Hade ju äntligen hittat en supertjej som kunde klippa mitt hår i en bra frisyr som jag trivts med... Hon hade alltid tid, gjorde ett bra jobb, trevlig och hyfsat billig. Gick dit igår i hopp om att få en hårmakeover och så skulle hon få ta sig an sonen... Nä då har hon sålt salongen och börjat plugga istället... MEN VA FAAAN???

Så idag ska vi prova den "nya" tjejen. Vi jobbade lite ihop på kvällspatrullen förra sommaren. En trevlig tjej, men suck liksom. Kan ju aldrig förklara ordentligt hur jag vill ha det. Den andra frissan och jag har ju under typ ett års tid provat oss fram till vad som funkar och inte. Har aldrig gått till ett och samma ställe så länge som ett år...

Jaja, ser ni mig i keps resten av sommaren så vet ni...

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback