Fy så trött...

Försöker komma in i nån form av vanliga rutiner här, med start från och med nu... Måste komma upp på morgonen och inte sova hela förmiddan. Tänkte väcka juvelerna också, de behöver verklligen vända tillbaka sin dygnsrytm. Sonen vaknar väl iofs i hyfsad tid, dottern sover gärna längre. Att klockan är över tio ibland halv elva innan hon slår upp sina blå är inte ovanligt.  Jag är inte ett dugg bättre så idag bad jag N väcka mig innan han gick till jobbet. Han tror med största säkerhet att jag somnade om innan han ens hunnit starta bilen. Det trodde jag själv också att jag skulle men, nån gång måste jag börja, somnade kanske halv tre inatt så många timmars sömn blir det inte idag! Hoppas nu att man är trötter ikväll....

Har planerat två saker för dagen, blir det sol så går vi ner till badet, kanske att vi tar oss ut till havet? Om solen inte behagar visa sig så tar vi på de nya gummistövlarna och går till Vikingabyn. Brukar vara uppskattat att kolla när de leker och fäktas. Lagom underhållnning...

Nu MÅÅSTE jag ha kaffe annars kommer detta aldrig sluta väl!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback