Läget...

...är ganska bra. Jag slipper gå med keps, frissan lyckades hyfsat bra. Jag är inte riktigt nöjd men det funkar och det blir bättre nästa gång! Sonen däremot kommer vilja gå i keps. HUR lätt är det att klippa en "Messi-frisyr"??? hur många vet ens vem den killen är... När han satt där och försökte förklara hur han ville ha det, och hon klippte... När hon var färdig undrade hon förstås om det vart som han tänkt, och vad ska han säga?? I bilen på väg hem däremot så kom det. Han tyckte att han var den fulaste killen i hela Svanberga och att han ALDRIG, what so ever, skulle klippa sig igen.... Stackarn. Alla har ju klippt sig till nåt som man inte trivs i, och så säger folk att man visst är fin i håret... Antingen så ljuger de eller så är de bara dumma i huvet... Jag tycker iofs på riktigt att han blev fn, men vad spelar det för roll vad jag tycker? Det är ju han som ska tycka att han är fin... Så nu lär det bli än värre att få killen till klippning...

Just nu är de hos grannen på kvällsdopp, jag har målat lite dörrar i hallen och önskar att min kära sambo skulle vilja ta tag i projektet han också... Vi ska ju ha in golv¨-klinkers och parkett. Bröstpanel och tapet på väggarna. Socklar och dörrfoder.... Nja, kan ju säga att han inte är såå sugen på att jobba... Iofs så har han ju semester... Jaja, jag klagar absolut inte. Han är ju sjukt duktig och händig. Renoverar det mesta själv och gör säkert mer än de flesta andra gubbar. Det är bara så trist att vilja ha saker gjorda och inte kunna själv, och den som kan vill inte... Stör mig!

Imorn ska vi iaf köra ved. Härligt tungt grovjobb är just vad min sommarslappa kropp behöver. Lång semester är inte bra för figuren alls. Men jag har varit duktig idag och tagit en lång promenad efter wienerbröd-fikat hos Anna... Utan att krocka med vilda grisar...


Nepp, dags att slita barnen ur poolen och stoppa dom i säng. Imorse sov vi alldeles för länge som vanligt. Måste snart bli ändring på detta slappande. Nästa vecka ska vi köra hårt för att komma in i ekorrhjulet igen. Träna på att gå upp på morgonen innan det gäller på riktigt.

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback