Blev hemma idag... :(

Trist, men det gick inte. Har så jädrans ont just nu så det finns inget som fungerar! Har fått lite nya konstiga "symptom" jag antar att det är nån eller några nerver som "Skämtar med mig aprillo". Hoppas på akupunktur hos sjukgymnasten nästa gång. Har fått för mig att det kanske skulle kunna hjälpa? Massage fungerar i alla fall inte, får bara mer ont och nya konstiga saker händer. Som tex att det rinner varmt vatten över foten... Kan komma när som helst, när jag sitter står eller ligger, det börjar strax under knät och det känns som att det rinner ner över foten. vet inte hur många gånger jag kollat om jag kissar på  mig... för det är så det känns, fast på underbenet. Riktigt äcklig känsla!

Ska försöka skicka in lite papper till försäkringsbolaget idag. De ersätter fortfarande inkomstbortfall och utlägg för sjukgymnast och läkarbesök. Och jag har inte skickat in nåt på länge så där har jag nåra tusen att hämta.. Liten tröst iaf att jag inte behöver förlora pengar på den här skiten. Fast å andra sidan så gjorde jag gärna det om jag bara slapp värken!!!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback