En liten uppdatering?

Sommar och sol, semster och slappa dagar. Har inte haft nån lust att sitta här vid burken. För er nyfikna själar kommer det i alla fall nu en liten uppdatering.

Vår lilla fina honkatt Kajsa-Maja har farit vidare till Nangijala. Hon blev överkörd i förrgår och det känns så trist. Hon var ju så gosig och kelig den lilla rackaren! Kvar har vi nu vår Wille, eller Wilma som vi döpt om honom till eftersom han började löpa för ett tag sen och ja... Kanske blir en liten ökning i kattbeståndet inom kort! Vet inte men detta med könsbyte på katter känns bekant på nåt vis. Vi har väl varit med om det förut i vår familj? Torsten...hum hum hum...

Sambon är mest ute och fiskar, eller är på jobbet. Blir lite ensamma oc långa dagar faktiskt. Inga barn i sikte heller, eller så är det väldigt många barn i sikte! Killarna på gatan har lekt krig i ja 72 timmar de senaste tre dygnen... Bara "snipers" och bomber överallt... Men de har roligt tror jag? Lilla T leker doktor med grannpöjken. Inte så roligt det heller. Igår kom jag på dom med att ligga nakna i hennes säng och leka "Disco". Jaha, vad säger och gör jag nu då? Hennes far lär ju få ladda bössan inom kort? Men de är ju bara fyra och vi tog ett snack med dom igår om att de kan ha sina underkläder på sig när de leker. Och jag var bara tvungen att flika in att de inte ska klämma och känna på varandra... hur jag nu lyckades med det? Gah, jobbigt sånt här tycker jag. Sonen som alltid varit så pryd och blyg av sig, är det fortfarande faktiskt. Idag kunde han inte byta om till badbrallor på stranden, för någon "kunde ju se".... Så lika men så olika dom här två juvelerna!

Strax dags för lite Allsångs-premiär! S och jag bestämde att vi ska åka in till Skansen den 14/7, Larz Kristerz mina damer och herrar Larz Kristerz.... Eller Larz KLister som vi kallar dom... Hahaha, pinsamt!

Må så gott i sommarsolen.

återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback