Fem veckor kvar

Så var helgen över (?) 
Goda vänner från Värmland som gästat vår "ö", vi har haft trevligt med god mat och dryck, fiske, bad, shopping och ännu mera mat! Åt igår så jag trodde jag skulle spricka, då vi blev bjudna på Vildsvins-kebab... Så väldigt gott och hade jag bara kunnat så hade en kall öl varit perfekt till. Sonen skulle dock upp tidigt imorse för fotbollsspel så den kalla ölen står fortfarande på kylning. Otroligt varmt idag på planen på Rådmansö, men det var duktiga killar och tjejer som ställde upp. Det blev en vinst, en oavgjord och en förlust. Vi avslutade det hela med en härlig lunch på Kvarnuddens Kafé. Något som jag kan rekommendera alla. Väldigt härligt ställe. Kändes som att sitta i sin egen trädgård, förutom att jag inte har nån som kommer ut med god mat på en bricka... Hehehe, den får jag allt hämta själv här hemma. Men gott och mysigt det var det!

Dottern har farit iväg till Storstaden med moster M. Så sonen står i fokus här med oss ikväll. Vi ska ta en tur till Donken och sen strosa i Socitetsparken. Bara han kan komma in i duschen nån gång? Han är dock inte på sitt bästa humör. Det har varit alldeles för lite sömn och alldeles för lite mat de senaste dagarna/nätterna. Vilket helt klart påverkar humöret hos llle herrn. Tror inte han ätit nåt annat än glass idag, vilket iofs är gott men man orkar inte så mycket...

Första semesterveckan 2009 går nu mot sitt absoluta slut. Tur att vi har fem kvar! Känns som att vi lagt ribban på en bra nivå, och nu fortsätter vi! Härligt!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback