Needels and pins

En gammal hederlig Smokie låt for genom mitt huvud. I saw her today...nanana....  Kan bero på att jag just kommit hem från min första akupunktur. ( Hrm långsökt?) Har haft grymt ont nu i två veckor och känner mig matt och slut i ryggen. Musklerna är på helspänn och krampar av och till för att de är så ansträngda av smärtan. Så idag hos sjukgymnasten kände jag bara "NEJ" ingen massage tack. Har alltid tyckt att det varit skönt förut och njutit av det. Men senaste tiden så har det bara gjort grymt ont och blivit värre efteråt så jag avböjde det vänligt men bestämt. Kvar hade vi avslappningsövningar eller akupunktur. Valet föll på akupunktur. Först kändes väl inget speciellt. Åkte och hämtade sonen för en mamma-son middag på donken. Men så, på vägen hem, typ en timme efter att nålarna drogs kände jag hur det liksom bara "rann mjukt" genom musklerna. Avslappning! GUD så skönt efter att i många veckors tid varit på helspänn! Fick lite energi också så jag passade på att torka av köksgolven, men BARA dom. Vill inte dra på mig spänningar igen så jag hejdar mig där ;)

Sonen, ja... Verkar som att han fått förkylningen av mig... Hostar så han får andnöd men ingen feber ännu, tack och lov. Avvaktar natten så får vi se hur kraken mår imorgon. Kan ju vara kul att ringa in en VAB imorgon bitti efter att jag varit borta i en vecka... Men är dom sjuka så är dom, inget att göra åt liksom.

Nu ska jag njuta av att vara nästintill smärtfri!!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback