Sjuk nu igen

Usch, det verkar aldrig ta slut detta. Trodde ett tag i  helgen att det faktiskt hade vänt och att det var på väg åt bätringshållet. men ack vad jag bedrog mig. Har sovit non stop sen i söndags och endast vaknat till när barnen krävt lite mat och uppmärksamhet. Fast de har inte krävt så mycket de heller, mest varit avslagna och hostat och snörvlat. Känns som en perfekt inledning på sommar, semester och sommarlov. 
Midsommar på fredag, stora frågan är väl vädret som vanligt. Sol eller regn? Är ju alltid trevligt med sol och värme. Men just det kan man ju aldrig råda över och det får bli som det blir. Vi kommer att fira hemma i huset och antagligen gå iväg till ängen där byalaget fixar traditionellt firande. Och jag har ju lovat fixa lite lekar... jag som gillar lekar så jädrans mycket är ju verkligen rätt person...NOT! men det är ju för barnens skull, och för barnen kan jag ju göra vad som helst nästan varkar det som? jaja, lite stövelkstaning, säckhoppning, och nåt annat som jag hittade på nätet när jag surfade runt. Helt otroligt vad man kan hitta mycket på detta internet. Hur gjorde man förr egentligen? hehe.

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback