Sjukgymnasten...

Mhm, har varit iväg till sjukgymnasten igen då. Har en ordentlig inflammation i "revbensfästena" som sitter mot ryggraden.  Detta gör såklart asont och leder till att axlarna åker upp (jodå!) vilket gör det hela bara ännu värre och så har jag hamnat i den "onda cirkeln" Så nu gäller smärtstillande IGEN antiinflammatorikst, vila och sen stretchövningar för skuldrorna, men det får vänta tills smärtan har lagt sig. Känner mig helt mörbultad av denna omgång! Huvudvärk, fryser och smärtan på det. HÄRLIGT!

Snart ska jag hämta mina juveler från skolan och dagis, eller snart? Om typ två timmar få de små liven komma hem. De får suga ur det sista nu ur barnomsorgen innan det är dags för sommarlov. Kan tänka mig att det kommer bli tjat om att få gå till dagis och fritids om sommaren hade tänkt fortsätta på detta vis, med nordanvind, småregn och 10-12 grader ute. Men det får vi väl verkligen hoppas att det inte blir! Vill ha värme och sol, bad och kalla drinkar på altanen. Myggbett och flugsurr, jordgubbar och fiskmåsskrän. Sommar kom, kom, vi är redo NU!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback