Underbart!


När vi flyttade in i det här huset så tänkte vi "Det där gamla trädet tar vi och sågar ner, knotigt och fult med supervassa taggar" Men av nån anöedning vart det inte av och tur är väl det! Titta bara vilka underbara blommor! Hela trädet blir alldeles rosa i kronan nu så här på försommaren. Kan sitta och titta i timmar. Superfint att ta in några kvistar blndat med vita syrener... Åhh, sommaren är underbar! Sambon fick en planta (säger man så om träd också, planta?)    hm, nåja, han fick i alla fall en likadan, den planterades på framsidan av huset. Nu måste jag verkligen plugga på om just denna sort. Om hur man får den att bli ett vackert träd. kanske jag inte behöver göra någonting alls, eller så måste jag göra massor. hur som helst så är allt arbete värt det om resultatet blir det samma som med trädet vi redan har!  Det enda trista är väl att katterna sticker sig på taggarna och blir sjuka... Rosen hagtorn, heter det och har ni nåt tips kan ni väl höra av er.

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback