Sunday afternoon

Söndag...veckans final? 
Idag blev det hur som helst en redig sovmorgon och det tyckte vi allihop var riktigt skönt! Jag själv kom inte upp förrän efter nio och barnen var inte långt före mig.... 
Vi hade ju en trevlig kväll i går med hela klanen (familjen) och var hemma sent med småbarns-ögon mätt... Båda barnen hann somna i bilen hem och fröken vaknade bara till för att klä av sig och somnade sen om så gott. Den lille herrn i huset somnade mycket senare men på helgerna har vi inga regler om läggningstid så det blir som det blev, kan man säga.  Ja, och jag själv då? Ååh, blir trött på mig själv men jag har tokfastnat i Guitar hero.... hoppas på att det är nyhetens behag... för så här kan jag ju inte hålla på? Men fasen va kul det är! Tur att solen gömmer sig bakom molnen idag så jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte är ute.

Lilla fröken (T) har haft en annan liten fröken på lek-besök. Min kära lilla son som alltid sköter sig så bra har lärt tjejerna många fina ord...som snopp och pung och ja ni förstår... Hoppas hon kunde dom innan haha. Roligt hade dom iaf, även om T inte var på sitt allra bästa kompishumör! Stackars kompisen, det var nog inge roligt hemma hos oss idag...

Sonen (S) hade fotbollsträning ikväll. Nu är jag ju partisk men jag tycker att han var duktig! De hade olika passnings-övningar och han fixade det riktigt bra! Några är duktiga på att dribbla, några har ordentligt tryck i dojan, och S är riktigt duktig på att "läsa spelet". Frågan är bara om han vet om det själv ännu...hehe...

Den där jädra snön vräker ner nu igen och jag blir GAALEN på riktigt snart! Fasen, jag vill ju ha vår NUU!

Nu ska jag ta och fixa mig innan Beck-filmen...

...så jag Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback