Vår!

Vi har vår i luften minsann!
Äntligen, och inte en dag för sent!

Vi har sysslat med att rensa upp lite på garageuppfarten och det ledde till en tur till sopstationen.
Det är så skönt att bli av med sopor och skräp och det är nåt vi har så det räcker av. Skulle lätt ha kunnat bli fler vändor med släpet men vi nöjde oss med en....

Ikväll ska vi gå på restaurang, hela familjen nästan och det ska bli såå mysigt! De har grekisk mat och det är ju såå gott. Fast barnen håller på och proppar i sig massor av godis just nu så de lär ju inte vara så hungriga när det blir matdags. Men men, lördag är det ju så vad ska jag säga?
Vi ska nog ställa undan påsarna en tag nu så får vi se hur det artar sig med aptiten?
Ska försöka hitta lite kläder åt dem så de åtminstone är hela och rena... Fasen va de växer! Åsså är det storebror och lillasyster...inte kan tjejen ärva så värst mycket? Sonen är inne på trasiga kläder, det får gärna vara hål på knäna och fransigt... Inte riktigt vad jag hade tänkt, men verkar inte som att det finns så mycket annat att välja på? Måste nog ta och göra en storhandling till pojken? Vilket är sent påtänkt eftersom det är NU han behöver hela och rena kläder...

Dags att sätta fart....igen!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback