Grönt är skönt!

Se där ja! Nu fick gräsmattan sig årets första frisering och ser nu riktigt snygg ut om jag får säga det själv! Dock har det bliviten  fasansfullt gropig gräsmatta under vintern, hur nu det gått till? Ett tag tänkte jag nästan att vi kör djungeltema i trädgården i år, men sen ångrade jag mig...Tror inte att grannarna, eller vi för den delen, skulle trivas så bra med just det! Men nu är det iaf typ klart, jag kan ju aldrig bara slutföra nåt jag påbörjat sådär på en gång utan måste dra ut på det lite. Så framsidan är kvar och den tänker jag med varm hand lämna över till sambon så han har nåt att göra imorgon...hehe.

Nu ska jag och dottern, var hon nu behagar befinna sig, vi ska ha tjejkväll medans gubbarna är ute och fiskar. De bestämde att båten skulle i denna helg och såklart blev det ikväll. Tjejkväll innebär lång dusch med hårinpackning, manikyr, milkshake och godis. Så nu har jag ingen lust att sitta kvar här längre...

Återkommer!

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback