Samsångskonsert

Jo jo, fick iväg min fina lilla gosse till Sportcentrum med "Rockbrallor" vit skjorta och slips. Håret var kammat i snygg frisyr och några små tårar av stolthet över min vackra och underbara son trängde fram! Mäktigt är ordet! Nu sover han sött och jag fasar över att behöva komma iväg imorgonbitt strax före sju... Barnen har haft en underbar vecka med cirka 50 timmar på dagis/fritids. Inge roligt alls! Nästa vecka blir bara en enda dag på dagis/fritids sen lång långhelg med ledigt för alla utom mig. Men det göringet, bara de får vila så jobbar jag gärna. Som min kloka far brukar säga : "Jag äter hellre själv än ser barnen svälta"  Tänk på den du!

Återkommer

Kommentarer
Postat av: alvan

Hej han var så söt! Såg han direkt då han tågade in.



Snyggt!

2009-05-20 @ 11:06:43
URL: http://frostnatter.blogspot.com

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback