Shopping...

Shoppat lite dårå.... Kändes riktigt lyxigt att få spana runt själv utn barn som tjatar om att de vill ha och utan sambon som tjatar om att det ska vi inte ha... Bara få titta på alla fina och onödiga saker somman vill ha! Även om det var på Rusta... Men iaf!  Lite blommor blev det så klart. Pelargoner, en fucchia, en lyckliga lotta, en fin kruka med välkomstskylt som murgrönan och några penseér ska få bo i. Några ursöta sköldpaddor som ska få bo i öppna spisen på altanen osm jag målat vit. Kommer att bli fint när jag får hålla på ett par år ;) Det tar ju tid, och så kanske man ändrar sig lite på vägen och ja, plånboken styr ju en hel del...
Lite nya dynor till stolarna i köket, de julröda (smutsiga) får nu fara vidare till stolsdynornas himmel vilken heter "Görla" har jag hört! Små kudd-dynor till fina lilla soffan på altanen, med söta rosor på. Lite nya fina dukar som känns sommarfräscha pryder nu sina platser. Åhh, jag hade kunnat handla hur mycket som helst. Väntar på paket från Broarne  http://www.broarne.se  
       


Oh my god! Måste fara och hämta mina monster!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback