bara ändå

Söndag och noll inspiration. Skulle ju kunna ta itu med mycket men litet blir gjort. Sonen är hos kompis och leker. Det har verkligen tagit fart det där "lekandet" . Kul, minns ju själv hur det var. Lite bra att det var en fotbollskompis, han får skjuts av dem till träningen. Bra, så slipper jag jaga ut lillasyster på hämtning och skjutsning till träning. Inte för att hon inte skulle fixa det, men det blir ju lite enklare om jag slipper vägbeskrivningar till kompisar och...ja allt runt omkring...

Nu får lilla loppan full uppmärksamhet. Hon har planerat för muffinsbak och annat. De får det nog mysigt kan jag tro!

Ja så nu vet ni hur trist jag har det idag!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback