Dolor

Fortsätter med mina latinska rubriker...

Just så är det! En hemsk värk som började i huvudet igår förmiddag. Trodde att det berodde på avsaknad av kaffe. Men trots stora muggar så hjälpte det inte ett dugg. Under kvällen kände jag hur nacken drog ihop sig, nackspaärr alá grande... När jag till slut fick åka hem från jobbet så satt den bekanta värken i bröstryggen som en smäck! Precis lika som jag hade efter olyckan. Nu har huvudvärken tonats ner med hjälp av tabletter och nacken känns okej. Bara den sjuka värken i ryggen kvar. Känns som en kniv mellan skulderbladen. Inte kul att behöva ta en karensdag men att jobba var det värsta alternativet så, en hemmadag får det bli.

Sonen är i skolan och dottern på dagis. Måste försöka släpa in oss till BVC på em. Har en fyraårskontroll som inte blivit gjord. Kanske bra å ta den innan hon fyller fem...

Nu intar jag soffläge med kaffe och Ipren.

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback