Dotterns brev till framtiden

Hon älskar ju att rita och måla min lilla tös. Skrivbordet är den mest uppskattade möblen i huset och många timmar spenaderas där med pennor och kritor och okänt antal kilo papper. Igår producerades första sagan. Den handlade om ett spöke som gick ner i en trappa. Det var mörker och en trappa och ett litet spöke längst ner på pappret. Kan ladda upp en bild senare. Jag tänkte att första sagan måste jag ju bara spara. Frågade om vi kunde skriva lite om sagan så att vi kom ihåg vad den handlar om när hon blir stor. Detta ville hon att vi skulle skriva:

T's - sagan om spöket Laban från T till mina barn när jag blir stor. Mina barn, ni ska va borta först å sen kommer ni i min mage. God jul och grattis barn.

Smågulligt tycker jag!

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback