Feber

Jobbat kort förmiddag idag. Känns helt okej, fast det är nästan bättre att jobba långpass. Jag får ju fler arbetstimmar gjorde då, när jag ändå är iväg... men det är skönt med ledig lördagseftermiddag också. Ska inte klaga! Sonen låg utslagen på soffan när jag kom hem. Verkar som att han fått reaktion på vaccinet igår. Med 39 graders feber åker man inte till Råsunda med fotbollskompisarna. Många tårar som runnit kan jag lova. Stackarn, när han sett fram emot det så mycket och så slutar det med att han inte får åka... Men det kommer fler gånger, vilket inte är nån tröst alls...

Så våra planer är smått korrigerade kan jag säga. Lilla loppan och jag skulle ju ha tjejmys, hon skulle få ta hit en kompis. Nu blir det inget av med det. N har iaf åkt iväg på sin klassfest så vi får ha lördagsmys här bäst vi kan. Just tänt en brasa och värmeljusen tänder jag om en stund. Irriterande att de där billiga värmljusen slocknar så fort....men är man sniksnål som jag så...


Nu tänker jag förbereda middagsmaten. Det blir lasagne på vinbärsvägen idag, tror jag...orken tryter lite. Eller det känns som att det inte är nån idé att laga mat när en har feber och en matvägrar vad jag än serverar...korv och pommes funkar ju det med...eller så har vi ju pizzeria i byn...

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback