Fick mail...

Kidsen i detta hus är smått galna i tv och speciellt sina Disney-kanaler. De såg att man kunde tävla om saker och såklart ville dom det. Så vi öppnade ett konto på Disney.tv och började tävla. Olika priser som filmer och handdukar typ..och biljetter till nån musikal också. Så fick jag detta mail idag och nu är jag ju sjukt nyfiken på om det skulle kunna vara biljetter till Hannah Montana musikalen?? Skrev som motivering att sonen så gärna skulle vilja bjuda mormor och lillasyster på musikal...typ nåt sånt var det...minns inte ordagrant...
Säger inget till kidsen och förväntar mig ett tröstpris som mest...så blir ingen besviken...
Så här stod det:

Hej!
Din dotter/son (eller barn som du är målsman till) har deltagit i Hanna Montana PSP tävlingen på disneychannel.se och vunnit ett pris.

Vi dubbelkollar alltid med målsman till prisvinnare att det är okej att vi skickar ut priset. Om ni INTE vill att ert barn ska mottaga priset ber vi er att vänligen meddela oss om detta så snart som möjligt, eller inom 5 dagar.
Annars behöver ni inte göra någonting, då kommer priset till er med posten inom 2-4 veckor.
En vinnarlista med placering i tävlingen kommer att läggas ut på hemsidan senast den 25 november.

Med vänliga hälsningar,
Disney Channel
Hanna





Jaja, nu återgår vi till ögonbaddning och mellisfikat.

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback