Gardiner och fredagsmys

Nu är det sluut på veckan det är dax för Freeeedagsmyyyyys! ;) Haha, tror att varenda svensk har den där melodin i sitt huvud numer. Eller "melodi"?
Jag kommer få fredagsmysa på jobbet. tredje kvällen i rad, ganska skönt att jobba kväll. Jag är ju ingen morgonmänniska så att jobba kväll passar mig perfekt. Även om det ibland är väldigt skönt att få komma hem efter jobbet och äta mat med barnen, godnattsagan och det där vardagsmyset.

Ska börja julpyssla lite här hemma, lite ljusstakar och stjärnor kom fram igår. Ska väl stryka gardiner idag. fast jag skulle helst vilja ha nya fina gardiner i vardagsrummet. Bara det att vi har så skumma fönster. Två fönster som är av modell STORA och sen på kortväggen så är de små fönster. Vilket innebär att i de små fönsterna passar det bara med gardinkappa och i de stora fönsterna vill jag nog ha både kappa och längder. Ja, och gardinerna jag hittar är aldrig billiga...det är där skon klämmer...just precis där klämmer den.

Nu ska jag ta morgonkaffet och mysa med dotran.

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback