Nix

Nåt vitt som faller ner. Fy fasen! Om jag visste att det skulle få ligga kvar. Att det nu skulle få vara snö och vinter fram till mars. ja då skulle det väl vara okej. Men som alla vet så kommer detta att försvinna och tiden med slask och ishalka här nu. Snövintrarna är väl ett minne blott och jag ska helt ärligt säga att slaksvinter är inget jag gillar! Var tvungen att kolla upp det latinska ordet för snö...därav rubriken. Snö på latin är "Nix" och ja, det håller jag med om! Nix och nope till snö!

Vad tycker ni förresten om min nya design? Jag som inte fattar nåt om alla koder och sånt men jag lyckades iaf. Efter MYCKET trixande så...

Nu vill loppan Larsson gå ut i "Nixet". Jag kan ju försöka kratta lite för att sällskapa henne lite.

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback