Två röda...

...sönderbitna tår plågar mig enormt. Myggor...blodsugande...elaka...moskito-stora...äckelmyggor...

Nu ikväll har svullnaden lagt sig liite och jag har räknat till tre stycken ilskna bett i nagelbandskanten på stortån, två stycken på baksidan av "pek-tån" i leden där liksom. Fyra stycken på ovansidan av "pektån" och så ett till som sitter liksom emellan "pektån" och "mittentån".... Zylocain...mmm....visste inte att man kan ta bort nagellack med Zylocain-salva...nu vet jag att man kan det...Bra att den fyller nån funktion i alla fall...synd att den inte funkar till det som den är tänkt att fungera till...

Återkommer

Kommentarer
Postat av: annelie

Va fan har vi bosatt oss i för mygghåla! :D Såg dem häromdagen faktiskt trots kylan! Men snart ska de väl fan hålla sig borta ett tag. ;)

2009-11-01 @ 23:37:21
URL: http://frostnatter.wordpress.com
Postat av: Trean

Vi brukar ha mygg året om här. Bara mer eller mindre, slipper dom aldrig helt. Dt sägs att det är vart tredje år som det är invasion...kan stämma för detta var den värsta sommaren av de tre vi bott här...

Hoppas på en skitkall vinter och en supertorr sommar så vi kan utrota dem små skitarna ;)

2009-11-02 @ 11:55:58
URL: http://treans.blogg.se/

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback