Hujedamej!

Ibland händer saker som får en storkna.
Tänker inte ödsla mer energi på det här mer än att säga: FAN VA LESS JAG BLIR!!!!

Hungrig som fasen är jag också. Har jobbat två dagar utan lunchrast. Känns ju sådär, kan jag säga.  Igår var det en banan jag fick i mig i farten, ingen frukost och sen middag vid fem-tiden... Idag blev det tyvärr en kexchoklad vid halv tre som var dagens första födointag.... Asså jag VET att en kexchoklad är fan inte bra. Inte för blodsocker, inte för någonting. Men HUR lätt är det när man står där i affären och kastar ner lite mjölk och bröd innan ilfart till dagis/fritids. Ja, det slank ner i korgen.
Nu när jag tänker efter så är det inte mycket jag ätit alls det senaste timmarna... Sen i måndagsmorse så har jag fått i mig:

1, en banan (frukost-lunch-mellis allt-i-ett)
2, en omelett och en avocado (till middag)
3, en smörgås och ett glas mjölk innan jag utslagen somnade
4, en kexchoklad och en 33cl cola (frukost-lunch-mellis allt-i-ett)

Inget man blir fet på direkt...

Ja som grädde på moset så bara måste fröken i skolan upplysa om att vi minsann gjort "fel" sida i boken som läxa... Vet ni, jag hade fan tårar i ögonen när jag gick från skolan. Kan inte kännas mer ruttet!! Vi gjorde den iaf? Eller det räknas inte alls? Jag vill inte ens att min sexåriga son ska ha läxor över helgen... Visst så var vi dessutom en dag sena med att lämna in den. Den skulle varit med till skolan igår, men jag bara orkade inte åka in till Norrtan i söndags för att hämta bilen som skolväskan låg i...
Jajaja, hujedamej va synd det är om stackars mig nu???
Inte då, men det känns som att det är motvind och jag förtjänar det fasen inte? Jag anstränger mig och gnor på. nej det som stör mig mest är att det jag gör inte ger mig nån positiv feedback. det är vad allt handlar om. Jag saknar beröm, ja, så är det när jag tänker efter.
Så nu vet jag det iaf. Bra att få reflektera lite medans man skriver...  Nu ska jag ge mig en klapp på axeln och kladda ihop en smet till en "hurtbulle" Sen blir det en viltskavsgryta till middag med potatis och rivna morötter.

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback