Du fick en knuff min vän!

popcorn...och cola...japp det är vad som just nu hindrar mig från att göra något nyttigare. Tänkte lägga upp lite mer på tradera...tänkte gå och hänga upp tvätten...tänkte plocka lite i diskmaskinen....plocka i största allmänhet. Fixa iordning garderoberna, köpte ju lite fler backar och så, men jag måste då först flytta på själva stången man hänger galgar på...tur att jag hittade popcornen i skafferiet...

Så mycket man vill göra och just nu så lite ork, eller lust, eller inspiration.... Fotboll på TV. Chansen att få se prinsen är väl inte stor? Men han är där iaf, lillkillen.

Tror ändå att jag gjort något bra ikväll. Ibland kan man behöva en knuff, tror att jag knuffat till nån. Hon behövde det och jag hoppas att det kan hjälpa. Hon är en sån jag gärna ställer upp för. En rakt igenom god männsika som jag gärna stöttar eller knuffar vid behov. ;) Många beslut måste man fatta själv, många vägval kommer man ångra, men man gör det som känns bäst i den situation man är just då. Facit finns inte och kartan i livet får man rita på egen hand. Ibland kan man dock behöva låna en penna, och ja, nu får du skriva och rita själv min vän! Du vet att jag finns här!

ååh, så luddig jag blir ibland. hahah, det är glasklart i mitt lilla huvud...antar att ingen annan har en susning om hur jag menar. Det gör inget, ni får klura på det!

3-0 i matchen...halvtid.

Näpp nu ska jag ta fram kameran och fixa lite på tradera!

återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback