Förmiddagsmys

Så, nu landar vi hemma en stund innan sonen ska hämts i skolan och vi återigen far in till småstaden för lite allehanda matshopping... Först frissan och sen Tösse-fika, tiden bara sprang iväg och ett stopp på Willys fanns ingen tid för! Så, dubbla vändor blir ju kul? Not.





Rktigt mysfika, med knasboll och festis.

Kliar i hela ansiktet, så irriterande när frisören klipper så att allt hamnar i ansiktet...Men det blev hyfsat bra denna gång. Vet att det tar typ fem sex klippningar innnan frisören "lärt" sig hur håret funkar... Det är baksidan med kort frisyr har jag märkt. Långt hår kan ju alla klippa av en centimeter på utan att misslyckas. Men kort hår? Mitt korta hår? Det liksom lever ett eget liv. Ena dan vill det lägga sig åt ett håll, för att nästa dag vilja stå upp. Sen kanske det inte alls vill ligga åt samma håll, utan mer stå åt alla håll...de dagarna blir det keps! Just idag ville hon att det skulle "stå" åt ett håll medans jag direkt såg att det är en "ligga-åt vänster-dag" såg ju inte klokt ut ett tag. Men som tur är så klippte hon så att det funkar åt alla håll....hahaha, hänger ni med på åt vilket håll det går?

tror att mitt inlägg igår skrapade fram minnen hos mina nära...här är systers blogg:
http://malisens.blogg.se/

Återkommer

Kommentarer
Postat av: Ida

Hon är ju bra go din tjej:)

Visste inte att du blogga.. Nu ska jag följa ditt liv också, utan och innan:)

2009-10-22 @ 19:50:31
URL: http://undertext.blogg.se/

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback