Fortfarande suget kvar!

Skulle dricka vin igår... Har vart sugen på Rötjut i nästan tre veckor men, det har inte passat in i schemat att vare sig handla eller dricka... Men så igår, var jag faktiskt in på bolaget och inhandlade en flarra Lindemans. Mamma som skulle komma på middag hittade jag ett alkoholfritt rödvin till eftersom hon skulle köra på natten. Tänkte att vi provar det, kanske är drickbart?
Jag vet inte, men det ÄR inte lika gott med rödvin utan sällskap... Inte för att jag inte hade sällskap men, halva njutningen är väl att dricka det tillsammans? Så vi drack alkoholfritt rödvin jag och lilla mamma. Inte så pjåkigt, även om jag nu fortfarande är så sugen på "riktigt" rödvin... Jag hade till och med ställt in Baileys på kylning, som jag tänkte mig till kaffet....Samma där! Det är inte lika gott när man får dricka det själv...

Så nu får jag se fram emot nästa helg då jag har gubben hemma. Då kan vi minsann dela på Lindemans och god mat!

Annars då? Jo jag har väl släpat upp det sista riset, nu ska det bara fraktas bort... Krattat lite tills skaften på krattan gick av... SÅ trist då? Att jag inte KAN kratta mer även om jag nu skulle vilja?? Hahahaha

Näe, det händer inte mycket här..

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback