Frisk luft!

Det var ingen vidare natt hos oss inatt... Pappalängtan och annat, så det var en trött familj idag! Barnen har nog fyrkantiga ögon av allt TV-tittande, jag har inte varit ett dugg bättre, bara suttit vid datorn heela dan! Kände lite panik fram emot eftermiddan då jag insåg att vi knappt stuckit ut näsan i höstluften på hela dan. Sonen, stack iväg med några grannpojkar och lekte krig. Dottern var mer svårflirtad. Hon tog dock med kameran ut och fotade lite...


Hehe, detta är min ekbladsallad som inte blivit skördad än...ser ju fortfarande fräsch ut ju!

Tycker nog att min dotter har lite talang för detta, eller hur!?

Ja, inte mycket aktivitet här idag, så det blir inge mer nu...

Återkommer


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Håller verkligen med. Och ska man bli nått ska man ju börja tidigt sägs det... Så det här istället för golf kanske gör henne till fotograferingens Tiger Woods. Eller Annika Sörenstam om man ska vara sån =)

2009-10-15 @ 22:08:01
URL: http://jennifergothilander.blogg.se/

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback