Halloween

T har fått en "skolbok", jag köpte nåt pedagogsikt på coop. Så nu tränar sonen på läsning och instruerar lillasyster vad hon ska göra. Så mysigt när de är sams. Hon fick boken som kompensation för de halloween-prylar jag handlade till sonen. Disco ikväll, med maskerad för de som vill. Har inhandlat mask med lila hår, en svart lång capé-dräkt och smink och nåt självlysande som vi ska kladda på oss.... Hehe, undrar om barnen tycker att det är lika roligt som jag? N ska jobba lite ikväll så jag får ta med mig båda skruttarna på disco. Antar att jag och lilltösen får gå hem efter en stund, men hon ser fram emot "disco"...Och brorsan håller på å skrämmer upp henne inför "spökrundan" hehe...antar att han tycker det är lite läbbigt han också...

Får lägga in lite bilder på mina monster sen, nu är det dags för mellis!

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback