Kaos

Så, nu kan vi få plats med bilarna på garageuppfarten igen. Rishögen är borta liksom alla säckar med barr och kottar.... Sjukt nöjd och tacksam för hjälpen jag fick. Bästefar har kört släpet och burit lite grenar. Vad skulle man göra utan sina föräldrar? En tanke som slår mig ofta...

Nu funderar jag på om jag ska kratta löv ute eller om jag ska kratta leksaker i barnens rum. Till helgen vill jag ha fint här hemma, både ute och inne... Värmlandsbesök i antågande och då vill man ju ha det lite prydligt omkring sig... För er som känner mig så vet ni ju hur pedantisk jag är...hrm..not!! Så varför vill jag egentligen ge sken av det? Falsk marknadsföring? Hur som helst, jag vill inte skämmas för hur det ser ut här och då är enda sättet att storstäda! Undrar bara i vilken ände av kaoset jag ska börja? Fast å andra sidan...börjar i ena änden så kan jag lätt börja om där när jag väl nåt den sista änden. Detta kan ta en ände med förskräckelse...hahaha...änd of discussion!

 Detta är ett minne blott!!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback