Kombinationer...



Kan man kombinera vad som helst?
Tror att det var hemma hos storesyster, nån gång vi satt där och fikade. Var säkert fler systrar och syskonbarn med. Vi diskuterade förhållanden och sånt. Har för mig att det var kändisar inblandade på någe vis. I alla fall så jämförde en av oss ett förhållande med att det var som "glass med senap"  "Mmm, gott" tyckte min dotter som kan äta senap med matsked... Vem vet? det kanske är gott, även om jag föredrar chokladsås...

Hur som helst. Min dotter gillar konstiga kombinationer...senap på pizzan och ketchup på pannkakor..så älskar hon den rosa färgen...

en inte helt ovanlig lunch i förken T:s meny...köttbullar, makaroner, rödbetsallad. Rödbetssallad är bara god för att den är rosa...efter att kortet togs östes det på ketchup och senap av den söt-starka sorten...och ja, talllriken var tom när hon var klar.
Antingen har min dotter fel på smaklökarna eller så vet hon nu nåt som inte många andra vet...att senap och rödbetssallad funkar ihop...

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback