Lördagsmys

Blev alldeles ensam. Sonen är hos en fotbollskompis och leker, sambon och Lilla T är i Bollnäs. Så vad gör man när man alldeles ensam en liten stund? Inget vettigt alls i mitt fall. Inte ofta man får egen tid så här mitt på en lördag. Men snart hoppas jag faktiskt på att sonen vill hem så vi kan ha mamma-son lördags-mys. Händer inte heller så ofta så vi ska njuta i fulla drag!! Vi ska baka pizza, spela guitar hero tills fingrarna värker och då kan vi ju byta till Körslaget. Äta godis och nachos med massor av guacamole. Frossa ordentligt!!

Drömde inatt. Eller jag drömmer typ varje natt...Men just inatt så drömde jag om min dåliga syn. Jag tog mig i kragen och gick till optikern för att fixa brillor. Vaknade i drömmen och min huvudvärk var borta. Så det är ju klart, det är ju därför jag har så baskat ont i huvet så ofta och så mycket. Alltså jag har väl nånstans räknat ut det i vaket tillstånd också, nu känns det som att mitt undermedvetna skriker till mig GÅ TILL OPTIKER, GE DIG ETT PAR GLASÖGON!!!!!! Ja så det är väl bara pallra sig iväg antar jag. Kan kroppen säga det mer tydligt?

Nu ska jag slappa på soffan, fixa lite manikyr och sen ha Lördagsmys med bästa lillkillen!!

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback