söndag kväll

Kan lova er att idag har jag inget vettigt att skriva alls. Det kommer bli ett inlägg av ordbajseri-karaktär...

Varit på IKEA med lillasyster och barnen. Avslutade med typ två timmar på Nickis. Köpte inga servetter, men lite ljus...Köpte ett skrivbord till lillkillen. Ska väl försöka få in det i sonens rum under snar framtid... Helst skulle jag vilja måla om därinne. Han har ju såå skabbiga tapeter, med hur och när ska jag hinna med sånt? Få bli under skollovet v44 kanske, då är jag ledig! Kommer bli såå snyggt när det är klart. Skrivbordet, egentligen bara en bordsskiva, är mörkbrun eller nästan svart. Köpte två barpallar till, jag tänkte sätta skivan lite högre upp. Kan bli coolt tror jag! Ja, men annars så kom det vanliga (läs onödiga) ner i korgen. Tänk att det finns så mycket som man inte vet om att man bara måste ha?? Burkar, ljus, batterier, glödlampor.....jo också glas...Har väl slagit sönder några stycken så just glas var något jag faktiskt behövde...
 Fina va?

Har köpt lite mer inredning till vår garderob. Ska flytta om lite därinne så att ytan utnyttjas mer effektivt. Kan bli bra det också bara det blir gjort...

Nej usch, jag orkar inte skriva mer...slutar plåga er med onödiga bokstavskombinationer....ska lägga mig med en ljudbok nu och hoppas på att jag vaknar imorn...Eller, jag hoppas jag vaknar och att jag gör det i tid!

Jo just det...måste bara skryta lite om mina fina små juveler. På väg till Uppsala så sa S att vi skulle ta IKEA först. Ja, okej, det gör vi. Sen på nickis när det gått typ 1,5 timme så sa jag att "När långa visaren står på nian, då ska vi åka hem" Och när långa visaren stod på nio, och jag sa att nu ska vi åka hem. "Okej" sa båda barnen, fick sin utlovade glass och hoppade nöjda in i bilen. Inget bråk, inget tjafs, inget tjat på hela eftermiddan.... Anledningen till att vi skulle ta IKEA först var att han ville ta det tråkiga först...hahaha sötnos!  Tänker varje gång vi åker iväg på nåt, hur underbart snälla de är, rara och goa. Visst, när lillasyster hoppat ur bilen så tokskrek de ikapp hela vägen hem, men det var ju mer uttryck för hur trötta de var än något annat.  Så nöjd och stolt över hur bra vi kan samarbeta och kompromissa med varandra, jag och mina juveler!

Återkommer



Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback