Lill-Zlatan

Min lilla Zlatan briljerade igår. Tillsammans med de andra killarna så gjorde de en alldeles lysande instats i avslutande poolspelet. helt otroligt! De har aldrig spelat så bra som igår och jag tror att alla föräldrar växte minst två meter av stolthet över våra underbara killar!! Så otroligt roligt att se dem. Hjälpa varandra, passa och dribbla, finta och skjuta. Och så snälla och schyssta mot varandra! Igår var det "den bästa av världar" på fotbollsplan i Lohärad. Saknar ord, men stolt som sjutton!!



En långhårig skrutt jag har... Just nu funderar jag på om det kan finnas nåt proffs som är rakad på skallen....skulle vilja kapa av det mesta på lillskrot.... Han är så jädra envis bara!! Å ja me ;)

Trodde i helgen att det var "väder-omslags-huvudvärk" jag hade. Kanske det var också, vem vet? Tänkte imorse att det kan vara för att jag jobbat mycket senste veckan som jag känner mig helt slut och har huvudvärk... Nu får jag nog ge mig och inse att det faktiskt är förkylningssymptom jag har.... Snorig och täppt. Ont i halsen och i alla leder. Feber och ett huvud fullt av sprängande värk.... Ja kan ju inte va så mycket annat än förkylning? Sambon ligger också...

Trots detta så har jag hunnit igenom fyra maskiner tvätt. Dock inte matchställen som ligger i bilen. Lär väl få ta dem imorn? Hoppas på att det inte regnar inatt för jag orkar baske mig inte gå ut och plocka ner alltihopa! Nej det får hänga kvar och så hoppas vi, *hoppas*

Nu ska jag vila på soffan och bli frisk tills på onsdag då det är dags att jobba igen!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback