Nytt projekt



Känner mig lite mörbultad nu efter att ha släpat tallris...kåda, kottar och vassa barr. Undrar jag om vi kan få nån ordning på allt efter motorsågens framfart??

Har väl tänkt mig att det ska bli blommor och fina buskar... Lär ju ta ett tag att bara planera hur jag vill ha det... Men borstnejlika är helt enkelt solklart att det kommer bli, i alla färger som finns, bara älskar den blomman. Sen får vi väl se, ska försöka peta ner massor av lökar som kommer till våren så blir det ju nånting iaf...

Visst vi har haft bra insynsskydd av de där fula tallarna...men om ingen ser in ser inte vi ut...och jag föredrar faktiskt utsikten framför fula tallar!!



Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback